woensdag 12 juni 2013

Blogger heeft een tijdje terug weer de appverwijderdood genoten, maar op een of andere manier blijft hersenspinsels delen leuk en was de aantrekkingskracht van vriend playstore onweerstaanbaar en heb ik mijn mobiele geheugen weer met 2 ennogiets MB verrijkt. Inmiddels is mijn allereerste column ook geproduceerd , wat best goed voelt eerlijk gezegd.

Vandaag zat ik op een examenfeestje van iemand die net 18 dagen eerder ter wereld kwam dan ik. Zij is klaar met school, ik zit net op de helft. Je zou het frustrerend kunnen noemen. Ik kijk even tussendoor naar de cijfers rechts boven in mijn schermpje en ze vertellen me dat het tien over half twaalf is en mijn wekker lacht me uit om het feit dat hij morgen om 6 uur me met z'n geschreeuw wakker zal maken. Maar ik lach vrolijk terug omdat ik weet dat ik al een halfjaar met chronisch slaapgebrek m'n dagen doorkom en dat zal morgen zeker niet anders zijn.
Al denkt mijn moeder daar een beetje anders over. Ze is bang dat ik op een gegeven moment instort. Tragisch. 'Meisje 15 ingestort door slaapgebrek'
Zover komt het vast niet. En als het wel het geval is geeft dat me nog meer stof tot schrijven. Positief blijven is heel belangrijk in het leven.
Nachtrust trouwens ook.

Verbanden zijn er eigenlijk niet in het verhaal van vandaag. Excuses.
Maar hersenspinsels zijn in mijn geval per definitie onsamenhangend en verbanden zijn meestal ook nergens te bespeuren. Vriend Blog is gewoon mijn uitlaatklep.
Nu moet ik echt slapen. Goedenacht.