dinsdag 18 juni 2013

Avondlijke hersenspinsels.

Slapen met dit weer is gewoonweg onmogelijk. Eigenlijk heb ik het nog niet eens geprobeerd en is dit maar vroegtijdig gejammer. Maar ik weet bijna zeker dat, al zou ik het wel proberen, ik tot de conclusie zou komen dat slapen in deze omstandigheden enigszins onmogelijk is.
Enerzijds zou ik dat als vervelend kunnen opvatten. Maar er verschijnt nu wel weer een verhaal op mijn blogje dus heeft deze hitte toch nog iets goeds teweeggebracht. Eigenlijk ben ik juist blij dat Nederland nu eindelijk eens stopt met het produceren van regen , kou en andere eigenaardigheden die totaal niet passen bij deze tijd van het jaar. Dus ik zou niet moeten klagen over een ietwat verstoorde nachtrust. Alsof mijn nachtrust normaalgesproken wel lang is en er voor zorgt dat ik de volgende dag uitgeslapen de dag doorbreng.
Hoe later het wordt hoe meer mijn hersenen het laten afweten. Bij steeds meer woorden krijg ik het idee dat ik ze totaal fout opschrijf. Mijn vriend van Dale steunt me gelukkig in voor- en vooral tegenspoed.
Misschien is dat alles wel een teken dat ik moet stoppen met schrijven voor vandaag en een poging tot slapen moet gaan ondernemen.
Eens zien of dat lukt. Goedenacht.