dinsdag 23 april 2013

Ik werd erop geattendeerd dat mijn blog een beetje dood aan het gaan was/is. Hier gaan we even verandering in brengen. Althans, poging tot, zoals zovaak (: Maargoed, vandaag weer wat hersenspinsels in ieder geval. 
Morgen heb ik een debat. Of ik voor of tegen moet zijn is nog onbekend dus moet ik nu nog even veel informatie van beide kanten gaan vergaren. Je moet het samen doen, maar contact met elkaar over wat je gevonden hebt is natuurlijk ten strengste verboden. Op en elkaar inspelen is niet leuk. Sommige mensen uit mijn klas denken (hopen) precies te weten wat de ander gaat zeggen, dus passen ze daar hun hele verhaal op aan. Maargoed, als de ander dan ook maar één ding zegt wat niet in de planning stond ben je verslagen.
Dus dát ga ik niet doen. Ik ga zorgen dat ik morgen win. Met mijn sprekersgave. (Elke dag heb ik een eigendunkmoment nogdig, anders kom ik de dag niet door.)
In ieder geval ga ik proberen te winnen. En als ik win, is mijn cijfer zelfs een punt hoger dan die van mijn tegenstander en dat is mijn drijfveer ;p