woensdag 17 april 2013

Ik heb weer motivatie voor school, voor pianospelen, voor huiswerk maken en minder chocola eten. Chocola eten staat wel als laatst, maar is zeker niet onbelangrijk (lees ; het belangrijkst) Ik teer al anderhalve week op fruitkoekjes, behalve in het weekend maar dat terzijde, wat ik aardig knap vind van mezelf, aangezien de hoeveelheden die ik normaal naar binnen werkte niet gering waren. Maar om terug te komen op die motivatie, het dagelijkse blogidee ga ik ook voort zetten. In iedergeval, een poging tot. Maar dit lukt me nu ook al twee dagen dus ik ben op dreef. Terwijl ik mijn hersenspinsels opschrijf drink ik aan de lopende band C1000 yoki ( joki, yoky, joky, jokydrink ?)  wat echt een briljante dorstverminderaar is. Volgens mij is het alleen totaal niet gezond ( misschien alleen dat kleine beetje melk..) dus past dit niet zo goed in mijn plattebuikplan. Het plattebuikplan houdt in dat ik ga proberen een bikinibuik te kweken, al is dit al de 5e, 6e of 7e poging maar dat doet er niet toe. Het gaat om het idee, en tot nu toe werkt het idee best goed. Nu nog wachten op de zichtbare resultaten. Hierbij besluit ik voor nu mijn dagelijkse online hersenkronkels.