zaterdag 16 maart 2013

Zaterdag. 16 maart. 9 voor half 4 's middags. En ik zit nog fijn in mijn pyjama. Te bedenken dat ik eigenlijk wel moet gaan aankleden. Omdat dat al lang gebeurt hoort te zijn om deze tijd. 'Omdat het zo hoort' bah , eigenlijk heb ik een vreselijke hekel aan dat fenomeen. Iedereen doet alles al omdat het zo hoort omdat ze  bang zijn dat ze, als ze dat níet doen, niet meer gewaardeerd worden. En soms heb ik er ook last van. Maar toch heb ik er een hekel aan. Er stond pas in een tijdschrift, van de Trouw geloof ik, dat iedereen in Nederland maar hetzelfde is. De alto's zijn een uitstervend ras aan het worden. Ik  vind het jammer. Soms zou ik wel in een Amerika willen wonen. Als je daar anders bent ben je stoer. Als je hier anders bent ben je vreemd. Al dat is wat ik in films zie. Maar alle Amerikaanse films gaan zo, dus zo onrealistisch kan het niet zijn
Misschien moet ik gewoon net doen álsof ik in Amerika woon. Misschien werkt het.


Na mijn hersenspinsels nog even een vraagje, ik krijg op mijn youtube account ( waar overigens niks opstaat) het veiligheidsmodus niet uitgeschakeld. Mensen die weten hoe dit werkt ? Meld het even en ik ben blij (: