donderdag 14 maart 2013

Ik zit hier leuk een verwerkingsopdracht voor Nederlands te maken. Nouja, poging tot een verwerkingsopdracht maken. Ik,  Anne Oevermans, die aan iedereen vertelt dat ze journalist gaat worden, heeft totaal géén idee wat ze moet doen.
Ten eerste zijn de opdrachten niet boeiend. ( lijst van 9 doodsaaie opdrachtjes waar je er zelfs zelf 1 uit mag kiezen) Ten tweede is mijn inspiratie weg. Ten derde, niks ten derde. Het komt er op neer dat ik er géén baat bij heb en als tijd verdrijf ga ik dus maar mijn vierde blogberichtje schrijven. Schandalig, 4 berichten in zo'n lange tijd. Mijn lezers die ik niet heb zijn vast al lang afgehaakt. 
Mijn eerste schoolkrant artikel is ook ingeleverd, wel met het nodige commentaar, maar toch. Ik ben redacteur. Van de schoolkrant. Met 2300 lezers. ( Lees 2300 scholieren, hoeveel er daadwerkelijk lezen zullen er vast minder zijn) Maargoed, ik ben best een beetje trots. 
Maar die verwerkingsopdracht moet wel af. Ik ga hopen op inspiratie, maar ik gok dat die nog lang op zich laat wachten.