vrijdag 15 februari 2013

Nou mijn hart vervult zich met diep gelukkige gevoelens. Want na 6 weken bloed, zweet, tranen, toetsen, huiswerk en alles wat er bij hoort ben ik héél erg aan vakantie toe. Ik heb nog steeds geen leden trouwens, en ik weet ook niet hoe ik die moet krijgen, duss, schrijf ik nog steeds verhaaltjes voor mezelf.
Op dit moment kijk ik goedetijdenslechtetijden en realiseer ik me dat ik heel blij ben dat mn leven toch wat leuker is dan de mensen daar. Want dat goede tijden kun je gerust weg laten.
Ergens knaagt het en zegt mijn iets in mijn hoofd dat het vrij zinloos is dit allemaal op internet te zetten, aangezien niemand dit leest.
ik denk maar dat ik even ga uitzoeken hoe ik leden kan krijgen, zou misschien ook wel leuk zijn.
Ik geniet momenteel trouwens al intens van de vakantie. En ik had een 9 voor Nederlands.
oke, ik praat wartaal en van alles door elkaar.
wen er maar aan (: