dinsdag 22 januari 2013

ik had dus bedacht een blog te beginnen. Nu heb ik er een, en heb ik geen idee waar ik over moet praten. Ik heb ook geen idee hoe dit allemaal werkt enzo, dus misschien schrijf ik wel verhaaltjes voor niemand. Maar goed, het gaat om het idee.

misschien eerst me zelf introduceren ofzo, oke, gaan we dan. Ik ben Anne, ik ben 15 jaar. Ai, dit klinkt als een vriendenboekje uit groep 3.
Om maar in die sfeer te blijven ; mijn lievelings eten ; patat pizza pannekoeken enzovoooort. voorspelbaar maarja. Ik lust geen groenten, hoe ik dat af moet leren weet ik niet.
Ik heb 2 ouders + 3 zusjes. Dus vaak tot zeer vaak heb ik het gevoel dat ik doordraai. Meestal wordt dat gevoel bevestigd en gebeurd het ook.
Voor de rest zit ik in vwo3 en hoe mijn leven er voor de rest uitziet merk je wel naarmate je al mijn coole blogjes gaat lezen.